København bilder!

Hei hei!   Jeg var i København for første gang i sommer, og jeg elsket det der! Jeg har aldri vært der lengre enn et par timer før, og jeg har aldri sett noe av byen, så jeg gledet meg veldig til turen! Jeg ble ikke skuffet i det hele tatt! Byen var nydelig, og hadde det ikke vært ...

Copenhagen Vlog! | Video

Hei hei! Da er videoen fra København endelig oppe! Jeg hadde problemer med noen av klippene, så beklager for at du ikke hører hva jeg sier. Jeg skal jobbe med å tekste videoen, så kom tilbake om noen dager hvis du ikke fikk med deg alt! Bildene fra København kommer på torsdag! &nb...

Atlanterhavsparken

Hei! Jeg hadde det utrolig fint i Ålesund, og en av de favoritt tingene vi gjorde var å dra til Atlanterhavsparken! Jeg elsker dyr, og når jeg fikk vite at vi skulle til Ålesund, gjorde jeg det klart at jeg måtte innom Atlanterhavsparken! Jeg filmet mer enn jeg tok bilder, så mange av di...

Ålesund Vlog! | Video

Hei! Videoen fra Ålesund er nå oppe! Jeg holder på å redigere en video med snutter bare fra Atlanterhavsparken, som kommer i løpet av helgen!     -Anja #blogg #video #ålesund #norge #reise #travel

Ålesund!

Hei hei! De siste dagene har jeg vært i Ålesund! Jeg, mamma, Ingrid og mormor dro på søndag, og skulle være der til tirsdag. Jeg har aldri vært i Ålesund før, men jeg gledet meg masse! Jeg har hørt utrolig mye fint om byen, og jeg gledet meg veldig til å besøke Atlanterhavsparken (eget i...

Hei Ålesund!

Hei hei! Nå sitter jeg i Ålesund! Jeg, mamma, Ingrid og mormor bestemte oss for noen uker siden at vi skulle ta en liten tur til Ålesund i sommer. Jeg har aldri vært her før, men har hørt utrolig mye fint om byen så jeg gleder meg!     I dag har vi ikke gjort mye. Etter 5 ...

Mat fra Martnan

Jeg har vært på Martnan i Trondheim i mange år, og i år var første gang på en stund hvor jeg ikke hadde tenkt å dra. Jeg har vært veldig sliten de siste ukene, og følte ikke for å dra til byen hvor det kom til å være fullt av folk. Men på torsdag ble jeg vekket av at telefonen ringte, og ...

Topptur(er)!

Hei sann og god påske! I går var jeg, 2 av mine tanter og noen søskenbarn ut på fjelltur! Vi gikk opp til Åsen som det heter, og turen var utrolig bratt! Jeg er ikke en veldig trent person, og når jeg i tillegg tror jeg har astma (eller noen annen form for pustevansker) var det veldig va...

London Del 3: Madame Tussauds

Når vi var i London ble det også en tur innom Madame Tussauds! Jeg hadde aldri vært der før, og gledet meg litt til å se hvordan de forskjellige stjernene så ut! Jeg ble veldig overrasket over hvor virkelig mange av de så ut! Jeg vet egentlig ikke om jeg har noen favoritt person som jeg s...

London Del 2: Tower of London

Mens vi var i London tok vi også en båttur ned Themsen, og tenkte vi skulle av på Greenwich, men det regnet så mye at vi ble sittende, og gikk av ved Tower of London på turen tilbake! Jeg gledet meg veldig, siden jeg er veldig glad i historie, og er det en plass i London med mye historie...

Throwback: London 2014 Del 1; London Zoo

Det meste av dette er skrevet i 2014, ikke lenge etter jeg kom hjem fra London. Jeg bestemte meg for å bruke så mye av det orginale som mulig, derfor starter det med at jeg sa jeg var i London i forrige uke, og ikke for over 2 år siden.   Jeg var i London forrige uke, og mens jeg var der, ...

Vitenskapsmuseet i Trondheim

Hellu! I går var jeg på Vitenskapsmuseet for aller første gang, og jeg hadde det utrolig gøy! Jeg er veldig glad i museumer og historie, og jeg fikk lære mye om Trondheims historie! Jeg fikk også sett mange forskjellige ting, og saker og dyr som jeg også synes var utrolig kult! Tok noen bilder s...

Tusenfryd 2016 | Vlog

Hei hei! Jeg var i tusenfryd i sommer, og hadde det utrolig gøy selv om det regnet. Jeg filmet en liten vlog og tok noen bilder fra helgen jeg var der som jeg tenkte å dele med dere! Vi var i Tusenfryd første helgen på Juli, og jeg hadde det utrolig morsomt! Jeg hadde aldri vært der før så ...

Mausund

Hei sann, og beklager for den lange pausen (igjen). På lørdag dro jeg og min kjære Henrik for å besøke hans mormor på en liten øy utenfor Frøya. Turen dit besto av hurtigbåt til Hitra, buss til Frøya, og ferge til Mausundvær, som da var dit vi skulle. Der ble vi møtt på kaien, og gikk tilbake til...

Florida Dag 10 - Universal Studios | Video

Hei folkens! Dette er den siste videoen fra min tur til USA i fjor sommer. Jeg kommer til å legge ut i hvert fall 2 bilde poster med bilder fra bla.a. Disney World, og Universal Studios!   Jeg håper dere likte serien, og hvis du har tips eller ideer på hva du vil se, eller noe du vil jeg...

Osen

For noen uker siden (i begynnelsen av April) ble jeg med min kjære til Osen for å besøke en familie der han kjenner veldig godt. Jeg var veldig nervøs, for jeg kjente ingen av de fra før, men jeg ble veldig hyggelig mottatt, og turen var veldig hyggelig. Vi fant også ut på turen dit, at jeg ...

Første slalom tur

For litt over en måned siden var jeg på tur til Oppdal, hvor jeg prøvde meg på slalom for første gang. Og jeg elsket det. Jeg har siden stått på slalom 3 ganger, og jeg synes det er veldig morsomt. Jeg var på tur med Link til Oppdal 15-17.Januar. Og på turen fikk jeg også muligheten til ...

Florida Day 7 - Shopping | Video

-Anja

Min Instagram Ferie

Så jeg har brukt Instagram veldig mye denne ferien, og tatt mange bilder. Her er de! Første bildet jeg la ut fra turen. Tatt kvelden vi kom på huset. Noe av det beste jeg spiste på hele turen. Har noen av dere prøvd den? Tok dette bildet ute, og etter bare ett minutt hadde de...

Key West

Vi dro til Key West på Onsdag. Kjøreturen var lang, og vi så veldig lite. Hadde egentlig sett for meg at vi kom til å se mer, men det var trær på siden av veien nesten hele veien ned til Key Largo. Turen nedover øyene var fantastisk! Vannet så turkis og fint ut. Rosa Taxi! Men da vi kom til m...

Florida!

I skrivende stund sitter jeg i sengen og slapper av etter en lang dag. Vi var på Florida Malli dag, og jeg handlet litt... Jeg var innomSephoraogVictoria's Secretfor første gang, og handlet litt på begge. Kjøpesenteret var utrolig stort, og vi rakk oss ikke over alt. I går var vi en tur påWal...

Ut på Tur!

Da sitter vi på Grademoen etter å ha kjørt fra Trondheim i løpet av natten. Nå har vi alle spist frokost, og sitter å venter på å få boarde flyet. Det er en 9(!) timers flytur over til Newark, så jeg håper jeg får sovet litt, ellers blir turen veldig lang. Jeg har vlogget i går, og skal se om...

Jeg Gikk Opp Galdhøpiggen

Hvis noen hadde sagt til meg for ett år siden at jeg skulle gå opp Norges høyeste fjell, så hadde jeg ikke trodd det. Men jeg gjorde det. Jeg gikk helt opp, og kom meg ned igjen. Jeg sitter i skrivende stund med min hovne høyre fot stablet oppå noen puter, og jeg føler meg veldig stolt over me...

Kristiansand Dyrepark

Her er noen av de bildene jeg tok når jeg var i dyreparken. Prøvde å ta bilde av oteren, men siden han/hun bevegde seg hele tiden var det enklere å filme. -Anja

Tur Til Kristiansand

Da har jeg kommet hjem fra en kjempe fin helge tur til Kristiansand sammen med Link. Egentlig kom jeg hjem tidlig i ettermiddag, men jeg har slappet av og har ikke tatt meg tid til å skrive før nå. Det var en veldig fin helg og bortsett fra gnagsår og noen panikk anfall har helgen vært helt fant...
Anja

18, Trondheim

Hei! Jeg heter Anja og er ei 18 år gammel jente fra Trondheim. Her skriver jeg om sminke, poster videoer og bilder, og skriver litt om livet som syk! -Anja

Instagram Visit Anja's profile on Pinterest.